Cemexova tvornica na izvoru Jadra ugrožava stanovništvo

U susret Međunarodnom danu voda koji se obilježava 22. ožujka, upozoravamo javnost na opasnost od neizmjernih posljedica koje bi mogla prouzročiti tvornica “10. kolovoza” koja je smještena nedaleko od izvora rijeke Jadro, našeg opskrbljivača pitkom vodom, ako u svom postrojenju naloži smeće.

Gizzo (Tko smo?)

Pročitajte:

 SLUČAJ DALMACIJACEMENT ZAŠTO BI RIJECI JADRO VIŠE PRISTAJALO IME – JADNO

Što nam kazuju medicinska i znanstvena istraživanja

https://nespalionici.wordpress.com/upoznajte-cemex-hr/sto-spaljuju/


“Dok svijet kupuje pitku vodu, mi ne znamo kakvo bogatstvo imamo.”

Foto album:

Oznake:

1 responses to “Cemexova tvornica na izvoru Jadra ugrožava stanovništvo”

  1. Nikola Biliškov says :

    Pozdrav, ljudi!
    Kao što sam i rekao Jeleni i Aniti na seminaru u Zagrebu, imate moju punu podršku.
    Ja sam vodio jednu građansku inicijativu protiv izgradnje u našem gradskom naselju. Taj problem nema baš previše dodirnih točaka sa slučajem Cemex. Ipak, šaljem vam link na blog koji sam vodio kao dnevnik te kampanje, jer ćete na njemu možda naći nešto korisno. Naravno, šaljite link svima koji su suočeni s problemom protiv kakvog smo se mi borili.
    http://borovje.blogspot.com/
    Nikola

    Sviđa mi se

Komentiraj

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.